وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

آغاز ثبت نام کاندیداتوری هسته مرکزی انجمن علمی

بسمه تعالی

با سلام و احترام


به استحضار کلیه دانشجویان آموزش الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی می رساند که ثبت نام کاندیداتوری انتخابات انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی از روز دوشنبه 29/1/88  آغاز شده و تا ساعت 24 روز  جمعه 3/2/88   ادامه خواهد داشت.لذا جهت ثبت نام باید فرم ثبت نام را به طور کامل پر کنید.


لازم به ذکر است فقط دانشجویان دارای شرایط ذکر شده در اساسنامه انجمن می توانند ثبت نام نمایند. در صورت عدم رعایت شرایط،داوطلبان متقاضی به طور خودکار از لیست کاندیداها حذف خواهند گردید.


لیست کاندیداهای تایید صلاحیت شده متعاقبا اعلام خواهد شد.
فرم ثبت نام در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

عضوگیری انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی درسایت محتویLMS


سلام علیکم


انجمن علمی، با عرض تبریک سال جدید و آروزی موفقیت در تمام مراحل زندگی برای شما دانشجویان عزیز و گرامی، کار خود را در سال 1389 با یک خبر جدید شروع می کند.


گروه (furom ) انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی در  سایت محتوی (LMS)  کار خود را شروع کرد.

انشاءالله با حمایت و وحدت شما دستان و همکلاسی ها، بعد از عضوگیری در این گروه، که به منزله عضویت در انجمن علمی می باشد، به زودی انتخابات انجمن علمی برگزار خواهد شد.


برای عضویت در گروه انجمن علمی در سایت محتوی، برای روی این جمله کلید بفرمایید و در صورت تمایل به عضویت در انجمن، در صفحه باز شده بر روی "YES" یا بله کلیک کنید.


انجمن علمی، اولین پله صعود دانشجویان آموزش الکترونیکی به قله های موفقیت، و گامی بلند در ایجاد وحدت همراه با موفقیت برای شما دانشجویان .