وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

اسمایلی گرافی وضعیت دانشجویان در طول یک ترم تحصیلی

 در کلاس:

(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) 


بعد از شنیدن خبر و تاریخ امتحان:

  (O.O) (O.O) (O.O) (O.O) (O.O) (O.O)


در طول امتحان:

(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→) 


زمانی که استاد یا مراقب وارد یا نزدیک می شود:

(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) 


بعد از امتحان:

(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)


بعد از امتحانات:

قول می دهم ترم بعد از اول ترم خوب درس بخونم...


ترم بعد: نقطه سر خط!


پ ن: این یک تاریخ چند هزارساله است که طبق سنت الهی تکرار می شود همچنان. 

 باور ندارید این همه دانشجو شاهد و گواه زنده.


پ ن: هرکه جز این گروه حداکثری نیست جز اقلیت ارزشمند و موفق تره.

نظرات 2 + ارسال نظر
منصوره شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 17:36

سلام.
قشنگ بود................. ولی تجربه ش ناراحت کننده.........
ببخشید من یک درخواست داشتم.
من شنیدم جزوه مدارهای الکتریکی مهندس کهن و الکترونیک دیجیتال و VLSI مهندس نیکو بین که هر دو این اساتید در دانشگاه خواجه نصیر تدریس میکنند فوق العاده است. من هر چی گشتم لینک دانلودش تو اینترنت نبود. و کسی رو هم از این دانشگاه نمیشناختم ازش بگیرم، بچه شهرستان هم هستم و دسترسی نداشتم که بیام خواجه نصیر . ازتون میخواستم درخواست کنم این 3 تا جزوه رو تو سایتتون بزارید چون به درد خیلی ها میخوره منم بهشون خیلی احتیاج دارم......
ممنون میشم اگه این لطف رو در حق ما انجام بدید.
خدانگهدار

بعضی جزوه ها رو نمیشه قرار داد
شماره دانشگاه رو از 118 بگیرید و از انتشارات های دانشکده ها بپرسید اگر دارند بگیرید ازشون
در ضمن رشته من هم آی تی است و این بزرگواران استاد من نیستند.

amin دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 23:29 http://darse123,blogfa.com

خوب بود به وبلاگ من هم سر بزن نظر یادت نره
www.darse123.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد