وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

ترم تابستان: فرصت گذرانده 10 واحد در تایستان

سلام علیکم


با توجه بهه این چهار اطلاعیه شما دانشجویان می توانید 10 واحد رو در تابستان - درصورتی که صلاح بدونید - بگذرونید.

لطفا به دقت شرابط هر کدام رو مطالعه بفرمایید و اقدام کنید.


اطلاعیه دانشگاه صنعتی اصفهان

اطلاعیه دانشگاه کاشان

اطلاعیه دانشگاه فردوسی مشهد


علت اینکه بیان شد 10 واحد، این است که شما دانشگاه های بالا فقط 6 واحد رو می تونید بردارید، که با گذراندن طرح ضیافت می توانید 4 واحد عمومی نیز دریافت کنید.

لطفا اطلاعات لینک زیر را به خوبی مطالعه وسپس اقدام کنید.


سایت طرح ضیافت اندیشه


پ ن: درصورتی که سوالی در مورد مسائل اداری داشتید می تونید از مسئولین مربوطه در سایت محتوی بپرسید.


بن سالانه کتاب برای دانشجویان elearning و حضوری،شبانه،دوره مشترک

سلام علیکم


همان طور که سال قبل نیز به اطلاع شما دوستان رسانده شد ( لینک مطلب) سالانه دانشگاه با همکاری وزرات فرهنگ و ارشاد 20000 تومان بن کتاب به دانشجویان اهدا می کنند.


به این ترتیب که شما با مراجعه به قسمت امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه واقع در طبقه سوم ساختمان مرکزی، با ثبت نام و پرداخت 20 هزار تومن به شماره حساب دانشگاه که در اختیارتون قرار می دهند، برای دریافت بن الکترونیکی (عابر بانک)ثبت نام خواهید کرد.


توجه داشته باشید اگر سال قبل ثبت نام کرده اید بعد از پرداخت نام خود و شماره کارت بن کتاب خود را که قبلا گرفته اید وارد کنید تا دوباره شارژ شود و اگر اولین بار است ثبت نام می کنید با راهنمایی مسئول مربوطه، نام خود را در فرم مربوطه بنویسید.


طبق اطلاع من مسئول بن های کتاب شنبه و چهارشنبه دانشگاه می باشند.

قابل توجه کسانی که در ثبت نام مقدماتی مشکلاتی داشته اند

سلام علیکم


آقای زمانیان مدیرگروه فناوری اطلاعات در انجمن مربوط به خودشان این اطلاعیه را درج کرده اند.


....................

با سلام

کسانی که در ثبت نام مقدماتی دچار مشکل شده و نیاز می بینند ویرایشی در آن انجام شود می توانند روز یک شنبه 9 خرداد ساعت 11 به دفتر من در دانشکده برق، ساختمان جدید، اتاق 306 مراجعه نمایند. به همه دانشجویان توصیه می شود نتیجه ثبت نام مقدماتی را بررسی کنند تا مطمئن شوند اشکالی در آن وجود ندارد و در صورت وجود اشکال از این امکان استفاده کنند.

مدیر گروه،
زمانیان.

....................

منبع

انجمن علمی...انجمن ما

به نام خدا


ضمن عرض سلام و احترام خدمت شما دانشجویان محترم الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

از اینکه چند لحظه به وبلاگ انجمن علمی سر زدید و جهت اطلاع یافتن از اخبار انجمن بخصوص باخبر شدن از خبرهای جدید و داغی که این چند روزه بر زبان ها می گردد،بسیار تشکر می کنم.


شاید خالی از لطف نباشد ابتدا چند کلامی از انجمن علمی و ساختار و اصول و کلیاتی از آن آشنا شویم و با سوال اساسی که در ابتدای هر جمعی بعد از به میان آوردن "انجمن علمی" پرسیده خواهد شد،اینکه" انجمن علمی چیه؟چه فایده ای واسه ما داره؟اصلا یعنی چی انجمن علمی؟" و سوالاتی از این قبیل که شاید در ذهن شما هم باشد.


بنده قصد ندارم اهداف و قوانین انجمن علمی که در اساسنامه گفته شده بازگو کنم و فقط به چند نکته بسنده می کنم:

مسلما همه ما دانشجویان جهت ارتقای سطح آموزشی(الکترونیکی)خود علاوه بر کلاس های درس استاد و خدمات ارائه شده آموزشی از طرف دانشگاه،به پژوهش و مطالعه نیازمندیم.همانگونه که در دوران راهنمایی و دبیرستان برای هر درس تحقیقی آماده می کردیم در دوران دانشجویی،تحقیق به پژوهش تبدیل خواهد شد و در اینجا ایده ها و راه حل های جدیدی است که دانشجو آنها را کشف می کند.سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که آیا تا کنون بستری جهت ارائه این ایده ها وجود داشته و یا وجود دارد؟آیا من دانشجو با توجه به فضای الکترونیکی و آموزشی موجود می توانم از ابزارهای آن استفاده کرده و سطح علمی و آموزشی خود را ارتقا بخشم؟در حال حاضر چند درصد از ابزارها و امکانات لازم در اختیار دانشجوست؟

انجمن علمی موظف است بستری مناسب و کاملا علمی و با هدف ارتقای سطح آموزشی در فضای الکترونیکی در اختیار دانشجو قرار دهد تا دانشجو بتواند از ابزار های مورد نیاز خود استفاده کرده و سطح علمی و آموزشی خود را بهبود بخشد.در واقع انجمن علمی است که کاستی های وضعیت آموزش را ارتقا و بهبود می بخشد.شاید مهمترین دغدغه ما دانشجویان الکترونیکی مسئله ی آموزش ما باشد.طی این چند ماه و چند سالی که از ورود ما به این دانشگاه میگذرد،هنوز نتوانسته ایم همه ی این امکانات و ابزار ها رو در یک جا ببینیم!!

شاید تعبیر به آب،نان،آواز باشد،اگر آب و نانی باشد،آنگاه آوازی هم هست...

این آواز می تواند فعالیت های فوق برنامه ما دانشجویان باشد،اگر ایده های جدید در زمینه های مختلف دارید!اگر مخترع هستید!اگر تمایل دارید فعالیت علمی داشته باشید!

انجمن علمی موظف است که امکانات لازم را در اختیار شما قرار دهد و همه جانبه از شما حمایت کند (آب و نان!!)

دانشجوی گرامی!

پس از دوران دبیرستان و پیش دانشگاهی و دوران آموزش حضوری ما در این مقاطع وارد دانشگاهی شدیم با فضای الکترونیکی و آموزش از راه دور.شاید برای خیلی از ما ها تطابق خود با تغییر یافتن فضای آموزشی خیلی سخت گذشت و حتی یک یا چند ترم را فدای آن کردیم تا بفهمیم چطور میتوانیم به صورت الکترونیکی درس بخوانیم؟!آیا دانشجوی غیرالکترونیکی نیز چنین سرنوشتی دارد؟مسلما خیر،زیرا خود وارد فضایی شده که حتی اگر برخلاف میل خود باشد باید خود را با محیط آموزشی وفق دهد و از حال  و هوای دبیرستان و پیش دانشگاهی خارج گردد،ولی آیا چنین محیطی در فضای الکترونیکی کنونی حس می شود؟چرا به قول معروف همیشه باید سرمان به سنگ بخورد تا بدانیم؟

بله درست است فضای غیرالکترونیکی به فضای قبل از دانشگاه شباهت بسیاری دارد تا فضای الکترونیکی ولی آیا صحیح است شیوه ی مطالعه در فضای الکترونیکی را خودآموز فرا بگیریم؟مثال های زیادی در این زمینه می توان زد که با ورود به محیط جدید حتما باید اطلاعات کافی از آن محیط را کسب کنیم و گرنه به مشکل برخواهیم خورد.

از وظایف انجمن علمی است که به دانشجویان الکترونیکی کمک کند تا شیوه ی آموزش الکترونیکی و فضای موجود آموزشی را شرح دهد،تجربیات دانشجویان دیگر را در اختیار ورودی های جدید قرار دهد و در واقع همین تجربیات هستند که به انجمن علمی جهت میدهند تا راه را بر دانشجویان دیگر هموار سازد.

و اینها جزئی از مسائلی بود که ما دانشجویان الکترونیکی با آن مواجه هستیم.

جهت آشنایی با سایر اهداف شما را به اساسنامه انجمن علمی در سایت فرهنگی دانشگاه دعوت می نمایم.امیدوارم اطلاعات بیشتری در خصوص انجمن کسب نمایید.

http://farhangi.kntu.ac.ir/ShowPage.aspx?page_=form&order=show〈=1⊂=21&PageId=904&tempname=NormalPageFarhangi


در انتها از همه دانشجویان تشکر می کنم.همه می دانیم که انجمن علمی انجمنی دانشجویی است و ما هستیم که باید جهت رسیدن به قله های افتخار و بهبود وضعیت آموزشی خود و دانشگاه قدم برداریم و این امر میسر نخواهد شد مگر با همکاری شما.


معمولا می بایست در این پست ها اعضای کاندیداها خود را معرفی کنند و به اصطلاح تبلیغ نمایند ولی بنده بهتر دیدم در ابتدا دیدگاه خود را نسبت به انجمن علمی ذکر کنم و به برخی از برنامه هاو وظایف بزرگ انجمن علمی اشاره نمایم.


راستی بنده روح اله عنایتی،دانشجوی رشته فناوری اطلاعات و ورودی سال 86 هستم.


با تشکر

تاریخ و مکان برگزاری اولین دوره انتخابات انجمن علمی

سلام علیکم


با عرض پوزش بخاطر تاخیر بسیار زیاد در برگزاری انتخابات انجمن علمی به اطلاع شما دانشجویان آموزش الکترونیکی می رسانیم که انتخابات انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی بصورت حضوری و در سه روز متوالی آینده ( تاریخ 3 و 4 و 5 خرداد ) در دانشکده عمران، راهروی ورودی به کلاس ها و جلسات امتحان میان ترم، برگزار خواهد شد.


دقت داشته باشید به منظور رفاه شما دانشجویان، انتخابات در این سه روز متوالی و در فاصله زمانی 17:40 الی 18 (قبل از شروع کلاس ها) برگزار خواهد شد و ناظر منتخب دانشگاه نیزحضور خواهد داشت.


همچنین بخاطر دیر برگزار شدن انتخابات و الکترونیکی برگزار نشدن انتخابات به نوبه خود از شما عذر خواهی می کنیم، پیگری های بسیار صورت گرفت که بصورت الکترونیکی برگزار شود اما همکاری لازم و کافی صورت نگرفت تا شما دانشجویان الکترونیکی بتوانید به راحتی در انتخابات شرکت بفرمایید و گروه موسس تصمیم به برگزاری حضوری انتخابات را گرفت.


کاندیداتورهای اولین دوره انتخابات انجمن علمی:


امیر ادیب - دانشجوی کامپیوتر - ورودی 8۶


محمد حکمت شعار - دانشجوی صنایع - ورودی 86


سپهر داورنیا - دانشجوی فناوری اطلاعات - ورودی 88


داوود احمدی - دانشجوی فناوری اطلاعات - ورودی  8۸


خانم سمانه یوسفی - دانشجوی صنایع - ورودی 86


خانم قاطمه نوبخت - دانشجوی صنایع - ورودی 86


روح الله عنایتی - دانشجوی فناوری اطلاعات - ورودی 86


حسین محمدی نصرآبادی - دانشجوی فناوری اطلاعات - ورودی 86