وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

تغییر تاریخ و ساعت برگزاری کارگاه استفاده از ابزار E-Learning

در این نشست یکی از قوی ترین نرم افزارهای آموزش الکترونیکی معرفی خواهد شد. این نشست رایگان می باشد.

محل برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال واقع در مصلی بزرگ تهران

کارگاه های ارتقای سطح وبلاگ نویسان و کاربران خاص اینترنت و ...

raora


گروه راورا، با همکاری چند نفر از بچه های کافه حزب الله در حاشیه جشنواره/نمایشگاه رسانه های دیجیتال کارگاه ها و نشست هایی برگزار می کند که به نظرمان به دردتان می خورد؛

کارگاه ها:
کارگاه «هجرت از خانه های کوچک» به درد آنهایی می خورد که از سرویس های رایگان خسته شده اند و می خواهند از نرم افزارهای مدیریت محتوا استفاده کنند، در این کارگاه نصب وردپرس روی هاست و کار با آن را یاد خواهید گرفتید.
کارگاه «آچار به دست!» برای آنها که به ویرایش قالب هایشان اصرار دارند مناسب است که برای درست کردن ابرو، چشم را کور نکنند؛ در این کلاس عناوین مهم HTML و CSS را خواهید آموخت تا بهتر قالب های تان را ویرایش کنید.
کارگاه «چلیک، کلیک!» را برای افزایش دُز تصویری وبلاگ تان حتما بروید، شیخ صراف که خود عکاس است، در این کلاس کلیات عکاسی دیجیتال و مطالب پیرامونش را آموزش می دهد.
یوسف عزیزی هم در کارگاه «کلاهت را سفت بچسب!» از امنیت شخصی در شبکه می گوید که دایم آی دی هایتان و کامپیوترتان هک نشود؛ و در «کمربند ها را محکم ببندیم!» برای آنها که از فضای اختصاصی برای پایگاه شان استفاده می کنند از امنیت پایگاه و هاستینگ خواهد گفت.
امیرحسین تهرانی هم در کارگاه «در محضر فتوشاپ!» فتوشاپ یاد خواهد داد و محمدمسیح هم در «بر فراز قله جوجل!» برای کاربران کمی تخصصی تر که با HTML/CSS آشنایی دارد یا کارگاه «آچار به دست!» را گذرانده اند از روش های فنی ارتقا رتبه در موتورهای جستجو و رنکینگ ها خواهد گفت.


** نشست ها (رایگان):
سعید تقوی در نشست «ورود به دنیای آزاد» از دنیای بدون مرض اپن سورس خواهد گفت که حتما با توجه به تشدید تحریم ها، پیوستن به سازمان تجارت جهانی و قانونی شدن کپی رایت دیر یا زود باید با آن آشنا شوید. همچنین نشست «چگونه سلبریتی شویم» را درباره ارتباط خلاق و جذب مخاطب در وبلاگستان از دست ندهید؛ حسین محمدی نصرآبادی هم در نشست «تخته شیشه ای» به صورت کاربردی از کار با نرم افزارهای آموزش آنلاین و الکترونیکی خواهد گفت.


جدول کارگاه ها در سایت چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال.


سایت گروه  


فرم انتخاب دانشجوی نمونه سال تحصیلی ۸۹۱

سلام علیکم


شما دوستان و دانشجویان گرامی آموزش الکترونیکی که خود را شایسته این مقام می دانید، این فرم را دانلود کرده، و پر کرده و به دفتر امور فرهنگی واقع در سازمان مرکزی تحویل دهید.


فرصت تحویل فرم دانشجویان نمونه 5 آبان ماه جاری می باشد.


با مطالعه فرم به راحتی به ملاک های یک دانشجوی نمونه بودن پی خواهید برد.


برای دانلود فرم دانشجوی نمونه کلیک کنید.


شما هم می توانید با کمی اراده و تلاش و توکل به خداوند دانشجوی نمونه باشید و از مزایای آن استفاده کنید.