وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

وبلاگ درس و مشق

وبلاگ انجمن علمی دانشجویان آموزش الکترونیکی

ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب داخلی (ویژه دانشجویان) .

سلام علیکم


همون طور که همه باید بدونید ( و با توجه به اطلاع رسانی خیلی خیلی قوی دانشگاه ! نمی دونید !) یکی دوساله به دانشجوها بن  الکترونیکی کتاب ( همان بن بشکل عابر بانک خودمون) می دهند که قبلا پست ش رو  در همکلاسی زدم تا دوستان دریافت کنند.


حالا دولت مثلا الکترونیکی داره میشه و زحمت کشیده ثبت نام الکترونیکی انجام می دهکه جای تقدیر و تشکر داره، مخصوصا از طرف ما دانشجویان آموزش الکترونیکی!


برای مطالعه شرایط و راهنمای ثبت نام و ثبت نام کلیک بفرمایید.


طبق تجربه ممکنه شاید و احتمالا تحویل آن بخاطر کارهای اداری و غیره یه خورده طول بکشد!

این بن کتاب برای نمایشگاه کتاب می باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
™ ⑤Д¥ДƝ}{$⑤ دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 16:20 http://busyroom.blogsky.com

خیلی ممنون

خواهش می کنم

ملیحه بیات سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 22:01

ممنون از اطلاع رسانیتون
موفق باشید

خواهش میکنم
سلامت باشید
همچنین

سیامک ابمانی یامچی چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 21:04

میخواستم بدونم من خودم که نتونستم بن رو از بگیرم.میتونم بن دوستامو شارژ کنم........
خواهشا جواب بدین

گویا تعداد محدودی بوده بن ها و تمام شده بعد از مدتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد